2011-2012 Επίσκεψη της πολιτιστικής ομάδας στο Κέντρο Ιστορίας Θεσσαλονίκης

Δημοσιεύθηκε : Κυριακή, 22 Απριλίου 2012

Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΣ:

«ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΜΟΥ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΝΗΜΕΙΑ ΤΗΣ»

 

  • Δημιουργήσαμε ομάδες, συζητήσαμε για το θέμα, αναθέσαμε εργασίες στις ομάδες, ενημερώσαμε για τον τρόπο εργασίας και την αναζήτηση υλικού και τις πηγές.
  • Καθορίσαμε το πρόγραμμα επισκέψεων

 

Πρώτη επίσκεψη στο Κέντρο Ιστορίας Θεσσαλονίκης για αναζήτηση πληροφοριών και μελέτη!

 

 

Φωτογραφίες από την επίσκεψη .

2-2

 

3

 

4

 

6

 

2011-2012 ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΜΟΥ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΝΗΜΕΙΑ ΤΗΣ

Δημοσιεύθηκε : Κυριακή, 22 Απριλίου 2012

Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΣ:

«ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΜΟΥ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΝΗΜΕΙΑ ΤΗΣ»

Το βασικό κριτήριο επιλογής του συγκεκριμένου θέματος ήταν η ελπίδα ότι με το συγκεκριμένο πρόγραμμα  οι μαθητές θα γνωρίσουν ουσιαστικότερα τον τόπο τους και θα εκτιμήσουν την ιστορία και τον πολιτισμό του. Θέλαμε να νιώσουν τα παιδιά ότι στον τόπο που σήμερα κατοικούν, κάποτε έζησαν κι έδρασαν άνθρωποι και που με τη δράση  τους άφησαν τα χνάρι τους στους τόπους  μας  κι έτσι εμείς μπορούμε να τους ψηλαφήσουμε και να τους φέρουμε πιο κοντά.

Επιλέξαμε ως οδηγό τα μνημεία όλων των εποχών που βρίσκονται στην πόλη.

Δημιουργήσαμε ομάδες, συζητήσαμε για το θέμα, αναθέσαμε εργασίες στις ομάδες, ενημερώσαμε για τον τρόπο εργασίας και την αναζήτηση υλικού και τις πηγές.

 

Επισκεφτήκαμε το Κέντρο Ιστορίας Θεσσαλονίκης για να εξοικειωθούν με την αναζήτηση πληροφοριών στο χώρο της βιβλιοθήκης.

   alt

 

 

 

Περπατήσαμε στην πόλη και επισκεφτήκαμε τα μνημεία που μελέτησαν οι μαθητές.

alt

alt

Πραγματοποιήσαμε μια ημερήσια εκδρομή στη Βέροια για να δούμε και να συγκρίνουμε τα μνημεία των δύο πόλεων.

alt

      

Εργαστήκαμε στο εργαστήριο πληροφορικής του σχολείου. Δημιουργήσαμε ένα ιστολόγιο για να αναρτήσουμε το τελικό προϊόν της εργασίας μας αλλά και ό,τι άλλο σχετικό με την πόλη μας.

 

Ο απολογισμός

  • Περάσαμε πολύ ωραία. Τα συναισθήματα που προκάλεσαν τα αξιοθέατα ήταν πολύ έντονα.
  • Οι μαθητές γνώρισαν μνημεία και περιοχές που οι περισσότεροι δε ξέρανε και δεν είχανε ποτέ επισκεφτεί.
  • Μετατρέψανε τη θεωρητική γνώση σε βιωματική.
  • Έμαθαν να επιλέγουν, να χρησιμοποιούν και να αξιολογούν πληροφορίες με απώτερο σκοπό τη σύνθεση μιας εργασίας.
  • συνειδητοποίησαν μέσα από τη δραστηριοποίηση τους σε ομάδες την αποτελεσματικότητα της συνεργατικής μάθησης ,ανέπτυξαν πνεύμα συνεργασίας παράλληλα με την αυτενέργεια και την ανάληψη πρωτοβουλιών.

          ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΔΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ

2011-2012 Φωτογραφίες

Δημοσιεύθηκε : Σάββατο, 21 Απριλίου 2012

covercover1dimarxosdimotiko theatro polixnisfotosfotos1presentationpresentation1publicity

2011-2012Φωτογραφίες

Δημοσιεύθηκε : Σάββατο, 21 Απριλίου 2012

covercover1dimarxosdimotiko theatro polixnisfotosfotos1presentationpresentation1publicity

2011-2012 Φωτογραφίες από την παράσταση: La soir?e

Δημοσιεύθηκε : Παρασκευή, 20 Απριλίου 2012

321458678911101213

2011-2012 Φωτογραφίες από την παρέλαση της 25ης Μαρτίου

Δημοσιεύθηκε : Παρασκευή, 20 Απριλίου 2012

sp1

sp2

sp3

sp4

sp5

sp6

2011-12 Οικονομικές προσφορές για Έδεσσα και Κυδωνιές (Λαχανά)

Δημοσιεύθηκε : Πέμπτη, 19 Απριλίου 2012

prosfores edessa kidonies

 fax1 prosfores edessa kidonies

fax2 prosfores edessa kidonies


 

fax3 prosfores edessa kidonies


 

fax4 prosfores edessa kidonies


 

fax5 prosfores edessa kidonies
 

2011-2012 Φωτογραφίες από τη γιορτή της 25ης Μαρτίου

Δημοσιεύθηκε : Κυριακή, 15 Απριλίου 2012

g1 g2

g3 g4

g5

g6

g7

ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ Β1 ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ

Δημοσιεύθηκε : Παρασκευή, 06 Απριλίου 2012
Οι μαθητές του Β1 εργάστηκαν μεθοδικά με συγκεκριμένα φύλλα εργασίας στο εργαστήριο πληροφορικής του σχολείου μας, με σκοπό να προσεγγίσουν διάφορα  Νεοελληνικά  κείμενα που διδάχτηκαν και επέλεξαν οι ίδιοι μέσα από μια διερευνητική μαθησιακή διαδικασία, που  περιελάμβανε:
1) αναζήτηση πληροφοριών στο διαδίκτυο και κριτική παράθεσή τους,
2) παραγωγή πολυτροπικών κειμένων και
3) παρουσίασή τους με τη χρήση των νέων τεχνολογιών.

Εργάστηκαν  ομαδικά συνειδητοποιώντας  μέσα από τη δραστηριοποίησή τους σε ομάδες την αποτελεσματικότητα της συνεργατικής μάθησης.

 Στόχοι των συγκεκριμένων εργασιών είναι:
  • Να μάθουν να ανακαλύπτουν τη γνώση μέσω της ανακάλυψης-διερεύνησης. 
  • Να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες αναζήτησης πληροφοριών-επικοινωνίας που τους προσφέρουν οι νέες τεχνολογίες
  1.  Να καλλιεργήσουν οι μαθητές τις παρακάτω δεξιότητες: Αυτενέργεια. 
  2.  Οικοδόμηση σχέσεων εμπιστοσύνης και συνεργασίας μέσω ενίσχυσης της ομαδικότητας.
  3. Συνειδητοποίηση ότι είναι εφικτή η σύνδεση της λογοτεχνίας με τις σύγχρονες τεχνολογικές εξελίξεις.
  4. Άσκηση στην παραγωγή προφορικού και γραπτού λόγου.
  5.  Ικανότητες διερεύνησης και αξιολόγησης πληροφοριών που προέρχονται από το διαδίκτυο.                                                                                                                                                                                                                                              ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ                                                          

 

 

 

ΕΝΟΤΗΤΑ 5η Συζητώντας για την εργασία και το επάγγελμα

Δημοσιεύθηκε : Παρασκευή, 06 Απριλίου 2012

ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΡΙΩΝ:     Αργυρώ Σιδηροπούλου    

                                                                   Δέσποινα Φετώκη

                                                                   Δέσποινα Τζάνου

 

ΠΑΛΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ

ΙΛΙΑΔΑ

Δημοσιεύθηκε : Τετάρτη, 04 Απριλίου 2012

Η ΑΣΠΙΔΑ ΤΟΥ ΑΧΙΛΛΕΑ

ΙΛΙΑΔΑ

Δημοσιεύθηκε : Τετάρτη, 04 Απριλίου 2012

ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΟ

2011-2012 Η παρουσίαση σε power point

Δημοσιεύθηκε : Τετάρτη, 04 Απριλίου 2012

Δείτε την εργασία της ομάδας μας με ήχους και εφέ κίνησης βιντεοσκοπημένη. Μόνο τα δυο βιντεάκια στην ενότητα "Οι πρώτες μας δράσεις" δεν παίζουν. Θα τα αναρτήσουμε σε δεύτερο χρόνο ξεχωριστά. Λείπουν φυσικά και οι αφηγήσεις των παιδιών και το θεατρικό δρώμενο στην ενότητα "περπατώντας..." Ελπίζουμε να μας δοθεί κάποια στιγμή και το βίντεο της βραδιάς για να μπορέσουμε να σας το δείξουμε ολοκληρωμένο.

Πατήστε πάνω στην εικόνα για να μεταφερθείτε στην παρουσίαση. Πατήστε μετά fullscreen και αφήστε την παρουσίαση να κυλήσει μόνη της. Στα σημεία που ήταν τα δυο βίντεο, πατήστε βελάκι προς τα μπροστά για να τα προσπεράσετε.... Η παρουσίαση κρατά περίπου 25 λεπτά με τους νέους χρόνους που δώσαμε. Κανονικά διαρκεί 31 λεπτά.

 

cover ergasia 

2011-2012 Η ομάδα μας στη ιστοσελίδα της Πόπης Τσαπανίδου

Δημοσιεύθηκε : Κυριακή, 01 Απριλίου 2012

26.3.2012 δημοσιεύτηκε στο ipop.gr της Πόπης Τσαπανίδου

Ποδήλατο ηλεκτρικό


alt

Ποδήλατο. Ηλεκτρικό ποδήλατο μάλιστα, από τα χεράκια μαθητών γυμνασίου. Τι χρειάστηκαν για να το φτιάξουν; Ένα κατσαβίδι και ένα κομμάτι ξύλου. Δείτε τι έκαναν.

Οι μαθητές της τρίτης τάξης του 2ου Γυμνασίου Σταυρούπολης κάνουν βόλτα με το ηλεκτρικό ποδήλατο που έφτιαξαν οι ίδιοι.

Χρειάστηκαν έναν ηλεκτρικό βιδολόγο, ένα επαναφορτιζόμενο κατσαβίδι δηλαδή, και μία πλάκα ξύλου για να μετατρέψουν το ποδήλατο που τους δόθηκε ως χορηγία σε ηλεκτρικό.

Το ποδήλατο μπορεί να διανύσει 20 χιλιόμετρα με την μπαταρία του βιδολόγου. Μετά πρέπει να φορτιστεί ξανά.  Τα υλικά κοστίζουν μόλις 30 ευρώ, ενώ για να αγοράσει κάποιος ένα ηλεκτρικό ποδήλατο θα χρειαστεί αρκετά χρήματα.

Οι μαθητές του 2ου Γυμνασίου Σταυρούπολης συμμετέχουν με αυτό το ποδήλατο στο διαγωνισμό Ecomobility, που διοργανώνεται φέτος για ένατη χρονιά σε 38 πόλεις της Ελλάδας.

Οι μαθητές καλούνται να ερευνήσουν τα προβλήματα που προκαλούνται στην περιοχή τους από όλα τα μέσα μεταφοράς και να προτείνουν τις δικές τους λύσεις.

       alt